اجاره ویلا پنج خواب استخردار در جنگل دالخانی رامسر

(تعداد بازدید: 569)   مازندران ,  رامسر ,  لتر  کد اقامتگاه: 206044
شروع از  5500000

5005000 تومان

ویلا پنج خواب استخردار در منطقه لتر ابتدای جنگل های دالخانی رامسر واقع شده است. این اقامت گاه با فاصله 15 کیلومتری از رامسر در زمینی به مساحت 400 متر و زیربنای 450 مترمربع بصورت یک ساختمان 4 طبقه تریبلکس بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 16 گردشگر را دارد.
اجاره ویلا بصورت دربست در اختیار گردشگران قرار می گیرد که شامل اتاق پذیرایی، شاهنشین، 4 اتاق خواب که 3 اتاق خواب، بصورت مستر بوده و اتاق ها دارای تخت خواب می باشند، 4 تراس، آشپزخانه با امکانات، استخر، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد که استخر در حیاط، اتاق پذیرایی، آشپزخانه و 1 اتاق خواب مستر در طبقه همکف، اتاق پذیرایی بزرگ، آشپزخانه، سرویس بهداشتی در طبقه اول، 3 اتاق خواب که 2 تا از اتاق خواب ها مستر می باشند در طبقه دوم، شاهنشین، آشپزخانه و 4 تراس در طبقه سوم قرار دارند.
حیاط ویلا دارای استخر مجهز به آبگرم با تصفیه 24 ساعته می باشد. شاهنشین ویلا چشم اندازی زیبا رو به جنگل و دریا دارد که در کمتر جایی می توان این 2 نعمت الهی را با هم داشت. همچنین با قرار گیری ویلا در ابتدای جنگل های دالخانی که معروف به جاده بهشت می باشد تجربه اقامتی لذت بخش و عالی را به شما می دهد. فاصله اقامتگاه تا سوپرمارکت و نانوایی 4 دقیقه پیاده می باشد.
از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به پارک جنگلی دالخانی (4 کیلومتر)، قلعه مارکوه (10 دقیقه)، دریاچه میجران (20 دقیقه) و آبشار ممشلم (30 دقیقه) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
5500000 تومان
5005000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو ویلا پنج خواب استخردار در جنگل دالخانی رامسر

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 17 نفر

ویلا شامل اتاق پذیرایی (مبلمان، میز غذاخوری و تلویزیون)، 4 اتاق خواب (5 تخت دبل، 1 تخت سینگل و سرویس کف خواب)، شاهنشین، تراس، آشپزخانه با امکانات آشپزی، استخر، سیستم گرمایشی شوفاژ، بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو ویلا پنج خواب استخردار در جنگل دالخانی رامسر:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید